Wednesday, October 22, 2008

madah dari insan tersayang

Sayang ….
Yang terindah pada saat ini,
adalah mengimbasi segala kenangan manis bersamamu…
walaupun terlalu deras waktu berlalu,
namun kenangan tetap berpanjangan,
tidak kusangka setelah takdir mempertemukan kita,
tiba-tiba kita menjadi sahabat yang baik,
lantas dari hari ke hari,
entah mengapa perasaanku tak menentu
Sayang…
aku sendiri pun tak tahu,
mengapa aku sering merindui dirimu,
ingin aku mencurahkan perasaan ini,
tetapi berasa malu,
Cuma aku harap kau akan mengerti,
Betapa dalam diam aku mencintaimu
Wahai teduhan perkasihanku..
Dari kejauhan ini,
aku sering merindui panggilan suaramu..
setiap saat aku menantimu menghubungiku,
begitu sabar aku menunggu suaramu membisikkan rindu,
kalau boleh kutaut tali bernama nyawa,
memang lama sudah kusimpul mati ia,
kerana aku tidak mahu kehilanganmu..
kalau boleh kusimpan udara benama nafas,
memang lama sudah kusembunyikan ia,
agar aku tidak kehabisan dalam menyedut udara kasihmu,
yang masih kepanasan dan masih kudahagakan,
sebuah rindu darimu..
terimalah…
SALAM TERAMAT RINDU DARIKU

No comments: